Butikker

IP TELEFONI TIL BUTIKKER & SERVICE FAG

Thomsbæk Kommunikation har i mange år leveret telefonsystemer til butikker og servicefag.

Igennem alle disse år har telefonsystemer været i en rivende udvikling, som gør, at man i dag ikke har brug for en stor kasse på væggen, hvortil man skulle tilslutte dyre telefonlinjer.

Hos Thomsbæk Kommunikation har vi fulgt udviklingen og tilrettet vores telefonsystemer til at kunne leve op til de krav om funktionalitet, som vores kunder efterspørger.

Vi har været på telefonimarked siden 1998, hvilket gør os til en stærk og loyal samarbejdspartner.

Vi påtager os hele opgaven fra start til slut og er totalleverandør af IP telefoni, hvilke giver tryghed og høj service niveau. Dette betyder at lægen ikke skal bruge resurser på implementeringen af et nyt telefonsystem.

Alle vores IP telefonløsninger er brugervenlige og der vil altid være ubegrænset undervisning med i løsningen, da det betyder meget for os at vores kunder føler sig trykke med deres telefonsystem.

Priser på IP telefoni til butikker, frisører, fysioterapeuter, kiropraktorer og meget øvrige mindre klinikker mm.

Priser på IP telefoni til butikker og service fagMd.
Abonnement for et telefonsystem*29,-
Abonnement for første telefon95,-
Abonnement for yderligere telefoner49,-
Service og supportGratis
*Priserne er ex. trafikomkostninger om moms.
EtableringsomkostningerIalt
GratisGratis
Portering af eksisterende nummer pr. nummer25,-
IP Base enhed for op til 6 trådløse telefoner 699,-
Trådløs telefon Gigaset Pro S650H849,-
Trådløs telefon Gigaset Pro SL750H995,-

Funktioner og drift

Telefoni til butikker og servicefag stiller store krav til stabilitet og drift.

  • Høj kvalitet og driftssikkerhed
  • Omstilling af telefoner til hinanden
  • Kunderne får nummer i køen
  • Altid mulighed for at kunne ringe ud, også under ekstremt pres på linjerne
  • Mulighed for forskellige svar og tidsstyring, som kan være automatisk eller manuelt
  • Opkald direkte fra kundedatabasen, Outlook, internettet eller hvor det er muligt at markere et nummer, med ekstra software.
  • Lave priser på telefoni
  • Fuld service og support
  • Ingen binding

Menu styret indvalg

Med menu styret indvalg har virksomheden mulighed for at lette ekspeditionen for indkommende opkald.

  • Højere kundeservice
  • Tryk 1, 2, 3 osv..
  • Mulighed for flere niveauer
  • Fleksibel omstilling til forskellige afdelinger efter tidsstyring
  • Håndterer flere hovednumre til samme virksomhed

Kø / Call Center funktion

En Call Center gruppe giver en unik håndtering af indkommende opkald, hvor virksomheden ønsker at kunderne skal opleve en professionel håndtering af opkald.

  • Nummer i køen
  • Musik i ventetiden
  • Mulighed for op til 10 vilkårlige beskeder
    mens kunden venter
  • Professionel håndtering af opkald
  • Mulighed for opslag i økonomisystemer, Outlook eller CRM-systemer
  • VIP køer for særlige kunder

Tidstyret eller manuelt svar

Men en kombination af tidsstyring og manuel styring af telefonsvar til kunderne, gør det dagligdagen meget lettere, så der ikke glemmes at tilslutte telefonsvaren for natten.

  • Mulighed for automatisk tidsstyring af beskeder til kunderne.
  • Mulighed for manuel tilslutning af beskeder til kunderne
  • Kombiner automatisk og manuel tidsstyring af svar til kunderne
  • Indtal let et nyt svar på telefonsystemet, uden at skulle igennem en masse menuer
  • Udførlig manual i indtaling af nye svar til kunderne.

Flere afdelinger på samme telefonsystem

Virksomheder med flere afdelinger i Danmark eller i udlandet kan nu smeltes sammen i en højere enhed, hvilke giver virksomheden uanede muligheder for at kunne servicerer sine kunden lokalt som internationalt fra et og samme telefonsystem

  • Fleksibel kundeservice
  • Kompetencerne samlet på et eller flere steder
  • Gratis intern trafik og besvarelse af opkald
  • Frit kollegakald indenfor samme telefonsystem
  • Enklere overblik og support giver bedre økonoki

Oprettelse af teleudbydere i forskellige lande

Support

Med valget af en IP telefoni løsning fra Thomsbæk Kommunikation, kender vi vigtigheden af en stabil drift og hurtig support.
Vi har altid haft kunden i fokus, hvilke gør at vi i dag kan bryste os med at vi har kunder som har været med helt fra vores start i 1998.
Idet udviklingen skrider hurtigt frem, opdaterer vi konstant vores viden til de produkter som vi sælger og står 100% inden for.
Kunder i dag stiller store krav, hvorfor Thomsbæk Kommunikation ligeledes stiller store krav overfor Vores leverandører og samarbejdspartnere.

Skulle du have brug for hjælp står vi til rådighed og altid klar til at løse opgaven.