Virksomheder

VODIA PBX – IP TELEFONSYSTEM

Vodia PBX IP telefonsystem
Vodia PBX IP telefonsystem er et komplet telefonsystem til virksomheder der ønsker en fleksibel løsning og samtidig vil spare på omkostningerne uden af gå på kompromis med kvalitet og funktionaliteten. Vodia PBX håndterer virksomheder fra 1 til 200 telefoner. Virksomheder med flere lokationer vil med stor succes kunne drage fordele af en telefoniløsning på tværs af virksomhedens lokationer og IT systemer.

Med en komplet Vodia PBX løsning fra Thomsbæk Kommunikation beholder kunden altid sine egne telefonnumre og vi står for hele installation og konfigurationen af løsningen. Da en ny IP telefoniløsning vil blive installeret sideløbende med kundens eksisterende telefonsystem, vil overgangen til nyt telefonsystem være med et minimum af gener kun kunden.

Hosted eller lokal server

Vodia PBX er udvikler til at kunne håndterer Hosted og lokal server, så det vil være op til kunden at ønsker serveren lokalt eller i vores hosting. Fælles nævneren for begge løsninger er

  • Stabilt telefonsystem
  • Overvågning af drift
  • Fuld service og support
  • Lave driftsomkostninger

Menu styret indvalg

Med menu styret indvalg har virksomheden mulighed for at lette ekspeditionen for indkommende opkald.

  • Højere kundeservice
  • Tryk 1, 2, 3 osv..
  • Mulighed for flere niveauer
  • Fleksibel omstilling til forskellige afdelinger efter tidsstyring
  • Håndterer flere hovednumre til samme virksomhed

Kø / Call Center funktion

En Call Center gruppe giver en unik håndtering af indkommende opkald, hvor virksomheden ønsker at kunderne skal opleve en professionel håndtering af opkald.

  • Nummer i køen
  • Musik i ventetiden
  • Mulighed for op til 10 vilkårlige beskeder
    mens kunden venter
  • Professionel håndtering af opkald
  • Mulighed for opslag i økonomisystemer, Outlook eller CRM-systemer
  • VIP køer for særlige kunder

Integration til eksterne systemer

Integration mellem telefonsystem og øvrige IT systemer er et stigende krav fra flere kunder. Med vores CTI klient integreres telefonen med computeren.

  • Betjen telefonen direkte på computeren
  • Integreres med de fleste installerede programmer på computeren.
  • Foretag opkald direkte fra et program, hjemmesider, databaser eller egne telefonlister.
  • Indkommende telefonnummer kan let indlæses i egne systemer, så kunden let hentes frem
  • Automatisk kunde opslag på flere online CRM systemer

Web integration

Click-to-Call er en integration til virksomhedens hjemmeside, som giver brugere af hjemmesiden mulighed for direkte at ringe til virksomheden.

  • Kunden ringer direkte via hjemmesiden
  • Forbindelsen etableres og kunden anvender computerens højttalere og mikrofon til at kommunikerer med virksomheden.
  • Opkaldet er gratis for begge parter
  • Kunden ringer ind til virksomhedens interne telefoner eller via CallCenter med mulighed for vente musik, nummer i køen og kø svar

Åbne grænser

Virksomheder med flere kontorer i Danmark eller i udlandet kan nu smelte sammen i en højere enhed, hvilke giver virksomheden uanede muligheder for at kunne servicerer sine kunden lokalt som internationalt fra et og samme telefonsystem

  • Fleksibel kundeservice
  • Kompetencerne samlet på et eller flere steder
  • Gratis intern trafik og besvarelse af opkald
  • Frit kollegakald indenfor samme telefonsystem
  • Enklere overblik og support giver bedre økonoki
  • Oprettelse af teleudbydere i forskellige lande

Bruger login

Alle brugere på telefonsystemmet har deres egne login som giver en unik mulighed for at overvåge, tilrette eller ændre lokal nummer opsætning som f.eks.

  • bruger opsætning som fornavn, efternavn, stilling og password
  • Uploade profilbillede
  • Mobilnummer og mulighed for opkald ringer parallelt på mobiltelefonen
  • Sprog og tidszone
  • Voicemail indstillinger samt opsætning af Voice-to-email, så beskeder sendes som en mail med vedhæftede lydfil
  • Viderstilling af telefon

Telefon Konference

En konference server er normalt en dyr investering med traditionelle telefonsystemer, men med Vodia PBX får du dit helt eget konference telefonsystem.

  • Konferencen kan bruges af alle interne og eksterne telefoner
  • Opret let et konference rum og send nummer og pinkode ud til dine deltagerer
  • Deltagere ringer ind og taster pinkoden, hvorefter de deltager i konferencen
  • Kunden der opretter konferencen akn styre konferencen med mute og lukke deltagere ude af konferencen.

Support

Med valget af en IP telefoni løsning fra Thomsbæk Kommunikation, kender vi vigtigheden af en stabil drift og hurtig support.
Vi har altid haft kunden i fokus, hvilke gør at vi i dag kan bryste os med at vi har kunder som har været med helt fra vores start i 1998.
Idet udviklingen skrider hurtigt frem, opdaterer vi konstant vores viden til de produkter som vi sælger og står 100% inden for.
Kunder i dag stiller store krav, hvorfor Thomsbæk Kommunikation ligeledes stiller store krav overfor Vores leverandører og samarbejdspartnere.

Skulle du have brug for hjælp står vi til rådighed og altid klar til at løse opgaven.