Sundhedssektoren

IP TELEFONI TIL SUNDHEDSSEKTOREN

Thomsbæk Kommunikation har i mange år leveret telefonsystemer til sundhedssektoren.
Igennem alle disse år har telefonsystemer været i en rivende udvikling, som gør, at man i dag ikke har brug for en stor kasse på væggen, hvortil man skulle tilslutte dyre telefonlinjer.
Hos Thomsbæk Kommunikation har vi fulgt udviklingen og tilrettet vores telefonsystemer til at kunne leve op til de krav om funktionalitet, som vores kunder i sundhedssektoren efterspørger.
Vi har været på telefonimarked siden 1998, hvilket gør os til en stærk og loyal samarbejdspartner.

Vi påtager os hele opgaven fra start til slut og er totalleverandør af IP telefoni, hvilke giver tryghed og høj service niveau. Dette betyder at lægen ikke skal bruge resurser på implementeringen af et nyt telefonsystem.

Alle vores IP telefonløsninger er brugervenlige og der vil altid være ubegrænset undervisning med i løsningen, da det betyder meget for os at vores kunder føler sig trykke med deres telefonsystem.

Funktioner og drift

Telefoni til sundhedssektoren stiller store krav til stabilitet og drift.

  • Høj kvalitet og driftssikkerhed
  • Omstilling af telefoner til hinanden
  • Patienterne får nummer i køen
  • Altid mulighed for at kunne ringe ud, også under ekstremt pres på linjerne
  • Overblik over antal i kø og mail statistik, én gang i døgnet
  • Mulighed for forskellige svar og tidsstyring, som kan være automatisk eller manuelt
  • Opkald direkte fra lægesystemet, Outlook, internettet eller hvor det er muligt at markere et nummer
  • Besvarelse af opkald direkte på computeren
  • Lave priser på telefoni
  • Fuld service og support
  • Ingen binding

Menu styret indvalg

Med menu styret indvalg har virksomheden mulighed for at lette ekspeditionen for indkommende opkald.

  • Højere kundeservice
  • Tryk 1, 2, 3 osv..
  • Mulighed for flere niveauer
  • Fleksibel omstilling til forskellige afdelinger efter tidsstyring
  • Håndterer flere hovednumre til samme virksomhed

Kø / Call Center funktion

En Call Center gruppe giver en unik håndtering af indkommende opkald, hvor virksomheden ønsker at kunderne skal opleve en professionel håndtering af opkald.

  • Nummer i køen
  • Musik i ventetiden
  • Mulighed for op til 10 vilkårlige beskeder
    mens kunden venter
  • Professionel håndtering af opkald
  • Mulighed for opslag i økonomisystemer, Outlook eller CRM-systemer
  • VIP køer for særlige kunder

Hosted eller lokal server

IP Telefoni er udvikler til at kunne håndterer Hosted og lokal server, så det vil være op til lægen at ønske serveren lokalt eller i vores hosting. Fælles nævneren for begge løsninger er

  • Stabilt telefonsystem
  • Overvågning af drift
  • Fuld service og support
  • Lave driftsomkostninger

Integration til eksterne systemer

Integration mellem telefonsystem og øvrige IT systemer er et stigende krav fra flere kunder. Med vores CTI klient integreres telefonen med computeren.

  • Betjen telefonen direkte på computeren
  • Integreres med de fleste installerede programmer på computeren.
  • Foretag opkald direkte fra et program, hjemmesider, databaser eller egne telefonlister.
  • Indkommende telefonnummer kan let indlæses i egne systemer, så kunden let hentes frem
  • Automatisk kunde opslag på flere online CRM systemer

Det siger kunderne

Det siger nogle af alle vores kunder om os.

“integrationen til vores lægesystem gør bare det hele meget lettere”
– Lægerne Geels Plads

“Den lave pris afspejles bestemt ikke i servicen”
– Lægerne Worning, Trier og Lett – Solrød Center

“Direkte personlig support giver tryghed og effektiv drift”
– Lægehuset i Vig

Bruger login

Alle brugere på telefonsystemmet har deres egne login som giver en unik mulighed for at overvåge, tilrette eller ændre lokal nummer opsætning som f.eks.

  • bruger opsætning som fornavn, efternavn, stilling og password
  • Uploade profilbillede
  • Mobilnummer og mulighed for opkald ringer parallelt på mobiltelefonen
  • Sprog og tidszone
  • Voicemail indstillinger samt opsætning af Voice-to-email, så beskeder sendes som en mail med vedhæftede lydfil
  • Viderstilling af telefon

Tidstyret eller manuelt svar

Men en kombination af tidsstyring og manuel styring af telefonsvar til patienterne, gør det dagligdagen meget lettere, så der ikke glemmes at tilslutte telefonsvaren for natten.

  • Mulighed for automatisk tidsstyring af beskeder til patienterne.
  • Mulighed for manuel tilslutning af beskeder til patienterne
  • Kombiner automatisk og manuel tidsstyring af svar til patenterne
  • Indtal let et nyt svar på telefonsystemet, uden at skulle igennem en masse menuer

Udførlig manual i indtaling af nye svar til patienterne.

Support

Med valget af en IP telefoni løsning fra Thomsbæk Kommunikation, kender vi vigtigheden af en stabil drift og hurtig support.
Vi har altid haft kunden i fokus, hvilke gør at vi i dag kan bryste os med at vi har kunder som har været med helt fra vores start i 1998.
Idet udviklingen skrider hurtigt frem, opdaterer vi konstant vores viden til de produkter som vi sælger og står 100% inden for.
Kunder i dag stiller store krav, hvorfor Thomsbæk Kommunikation ligeledes stiller store krav overfor Vores leverandører og samarbejdspartnere.

Skulle du have brug for hjælp står vi til rådighed og altid klar til at løse opgaven.